Kemp Keramika - Přehrada Hracholusky

TOPlist

Soutěž o nejlepší vtip, nebo zážitek z dovolené

Vsechny clanky_button

Je ještě jen začátek roku a my jsme už pro Vás přichystali další unikátní soutěž u které se všichni trochu pobavíme. Jistě každý z Vás zná spoustu dobrých vtipů na téma ubytování, dovolená, turistika, rekreace. Další značná část z Vás má spoustu zábavných, nebo komických příhod z dovolené o které s námi může podělit a ještě na tom může i něco získat. Proto vyhlašujeme soutěž o nejlepší vtip, nebo historku na výše uvedené téma. Pravidla soutěže jsou vskutku jednoduché. Stačí vložit příspěvek přímo pod článek...

Vtipy na Kempy-chaty.cz

Podmínky soutěže

• vlož vtip, nebo zábavnou historku a sdílej soutěž a dej "like" Kempy-chaty.cz na Facebooku (odkaz zde: Soutěž o nejlepší vtip)
  • téma: dovolená, ubytování, rekreace, turistika
  • každý uživatel může vložit i více příspěvků
  • příspěvky, které nesouvisejí s tématy, budou smazány
  • soutěž poběží do 15. března 2017

Kemp Keramika - Hracholusky1. místo: dárkový poukaz na ubytování v kempu Keramika

- dárkový poukaz na ubytování v 4. až 5. lůžkové chatce, nebo

s karavanem, či stanem na max. 4 dny

- možnost čerpání: celoročně v roce 2017

- více o kempu Keramika - Hracholusky

2. místo: dárkový poukaz na ubytování v kempu Vranovská Pláž

- poukaz % 50% sleva na ubytování v Mobilheimu (karavan, stan)

- možnost čerpání: od 1.04 do 9.06.2017 (jen v týdnu) na mx. 4 noci

- více o Camping Vranovská Pláž

Trekshop - Outdoor, camping3. místo: Coccon - cestovní polštářek z mikrovlákna M

- nový model cestovního polštářku, ideální na cestování, chatu, chalupu..

- jde o lehký cestovní polštář střední velikosti se syntetickou výplní

- více dárku Trekshop

Další informace:

• !! Rezervace s dárkovým poukazem je nutné nahlásit minimálně měsíc předem !!
  • Provozovatelé si vyhrazují právo změnit dárky i podmínky soutěže kdykoliv počas průběhu soutěže
  • V rámci registrace na našem portálu Kempy-chaty.cz řádně zkontrolujte, jestli je Vaše emailová adresa v pořádku. V případě výhry Vás budeme kontaktovat. Přejeme hodně štěstí..
  • Hodnotit budeme nejen kvalitu vtipu, ale i obsáhlost příspěvku, to znamená, že zábavné historky z dovolené získají plusové body proti klasickým vtipům.

FORMULÁŘ SE VÁM ZOBRAZÍ PO PŘIHLÁŠENÍ ( registrace zde)

Admin Kempy-chaty.cz

Domů

Soutěž skončila. Výherce naleznete zde: Soutěžě - Zážitek / vtip z dovolené

Komentáře

Obrázek uživatele kabina
kabina 12. Březen 2017 - 17:11
Tak mi jako každý rok jsme jeli do Chorvatska, jelikož máme tři děti tak naše největší zavazadlo byla lékárnička. Měla jsem tam snad vše od nachlazení až po průjmy, to jsem však nečekala, že můj milovaný manžel se půjde potápět a narve si do uší moje špunty na spaní. Jak myslíte, že to dopadlo po vytažení špuntů běhal po doktorech, že neslyší. Po čtyřhodinovém čekání u lékaře mu uši pročistily, a tak se mohl znovu potápět a věnovat dětem.
Obrázek uživatele jaysavy
jaysavy 19. Únor 2017 - 12:28
Byl jsem s bývalou manželkou na dovolené v Egyptě jen s průvodcem. Řekl nám: "NIkde nefoťte, jen s mým vědomím." Čekali jsme na něj v centru Káhiry a najdenou vidím, jak se kolem nás hemží 4 divní chlápci. Pí. říká: "Vyfotím tě jaký máš strach." Hned po zmáčknutí namáčknutí na zeď, odebrání foťáku se slovy dejte nám kameru (angl. foťák). Po nějaké době přišel průvodce a oni chlápci co nám vrátili foťák, ale bez filmu se slovy, se slovy, že se domnívali, že jsme izraelští špioni. Vše se vysvětlilo, hlavně jim vadilo, že jsme jim nechtěli dát kameru. Dnes už to je k pousmání, ale v 1. chvíli si paní myslela, že skončí v nevěstinci jako Angelika. Tajná služba se jmenovala Inteligent - pikantnost na závěr.
Obrázek uživatele succi
succi 16. Únor 2017 - 9:43
Bylo krásné léto a my byli na dovolené v Anníně na Šumavě. Jednou jsme se s mou rodinou a rodinou kamaráda vypravili na výlet na hrad Rabí. Prohlídka to byla zajímavá a díky kamarádovu synkovi na ni asi nikdy nezapomenu. Po příchodu na hradní nádvoří, nás slečna průvodkyně nejprve krátce informovala o historii hradu a poté měla prohlídka pokračovat návštěvou hradního sklepení, kam nás průvodkyně pozvala těmito slovy: "Teď prosím pokračujte za mnou dolů. Musím Vás však upozornit, že schodiště je opravdu hodně úzké a proto musíte jít opatrně postupně za sebou, jinak se dolů nedostanete". Pětiletý synek mého kamaráda se na mě podíval , zhodnotil mou postavu a na celé nádvoří zvolal "Jé, strejdo, ty tady asi budeš muset zůstat, já myslím, že by ses tam určitě zašprajcnul a už by se dolů nikdy nikdo nedostal" . Všichni na nádvoří se samozřejmě začali hrozně smát. Já se svou 1,90 vysokou a dosti mohutnou postavou nejsem opravdu žádný drobeček a i když bych se v tu chvíli snad nejradši propadl, protože pozornost návštěvníků hradu mi v tu chvíli vůbec nebyla vhod, musel jsem se smát taky. Není nad dětskou upřímnost :-) :-) :-)
Obrázek uživatele Jitpet
Jitpet 15. Únor 2017 - 13:19
Mumlavské vodopády zná snad každý návštěvník Harrachova. Z centra města se k nim dostaneme po modré turistické značce. Zpestřením je odbočení z této vyasfaltované cesty na lesní naučnou liščí stezku která nabízí překrásné výhledy na Mumlavu a atrakce pro děti. Jsou zde tabulky s úkoly, které má dítko plnit stejně jako by to udělala liška . Odměnou za splněné úkoly je pak možnost vyfotografovat se jako liška . Na konci cesty je totiž dřevěný panel s namalovanou liškou, který má v horní části vyříznutý otvor, kam dítko strčí hlavu a rodiče ho vyfotí. Že je to určené opravdu jen pro děti zjistil náš kamarád, který se s námi vsadil, že tam svoji velkou hlavu také prostrčí. Nevěřili jsme tomu, protože má opravdu pěknou kebuli :-) Což o to, tam ji nacpal, čímž sázku vyhrál, problém nastal, když chtěl hlavu dostat zpět. Natáčel ji na všechny možné strany, ale stále to nešlo. Kamarád byl celý zpocený a my neskutečně vysmátí. Každý měl vtipné poznámky a rady , při představě, jak jde kamarád s celým tím dřevěným panelem po Harrachově jsme se mohli potrhat smíchy. Nakonec se to povedlo k velké radosti kamaráda a také přihlížejících dětí a rodičů, kteří tam mezi tím došli a čekali až se uvolní místo pro focení :-)
Obrázek uživatele Lemonka
Lemonka 11. Únor 2017 - 15:09
Mladý pár jel na dovolenou do ciziny a jak to bývá, díky změně stravy útroby reagovaly a on strávil první den v místnosti, kam i císař chodí pěšky. Drahá polovička zareagovala též a protože před odjezdem své matce vybrakovala vzorně vedenou lékárničku, ihned nasadila léčbu a to jedním z pečlivě popsaných léků s nápisem NA PRŮJEM. Bohužel léčba nezabrala i přes zvyšovanou dávku, a tak z dovolené nebylo prakticky nic. Až do pár dní před koncem, kdy si postižená polovička (polovičák?) z nudy v oné místnůstce pročítal i návody z lékovek a zjistil, že se jednalo o projímadlo!
Obrázek uživatele miluse sladka
miluse sladka 7. Únor 2017 - 12:13
Učila jsem vnuka lyžovat, najednou se zastavil a povídá " babi, víš proč tě neposlouchám, já tě totiš neslyším, ten sníh dělá hroznej rámus"
Obrázek uživatele Ali D
Ali D 6. Únor 2017 - 21:52
Říká paní Horáčková po dovolené: „Manželovi se ty italské památky nesmírně líbily. Když nám ta naše mladá průvodkyně ukazovala jednu zvlášť zajímavou vykopávku, zaslechla jsem ho, jak si mumlá: Tu bych bral, tu bych bral...”
Obrázek uživatele zivnustkovalenka
zivnustkovalenka 5. Únor 2017 - 21:15
Dobrý den. Chtěla bych se s vámi podělit o skutečně zažitý příběh z naší dovolené,který se nám přihodil při odjezdu a přesunu po týdenní dovolené z jednoho kempu do druhého. Takže, když nastal náš poslední den první části dovolené v prvním kempu,rozhodli jsme se po opuštění chatky a vyřízení všech potřebných posledních záležitostí,že si necháme u sebe jednu větší tašku s věcmi na koupání a půjdeme ještě k rybníku na pláž.Ostatní věci jsme si dali do auta.Po vykoupání jsme se přesunuli k autu a po rozloučení se se všemi jsme se chystali k odjezdu.Manžel měl zaparkováno mezi stromy,kde bylo spousta kořenů,takže při couvání to s námi pěkně házelo.Přijeli jsem do druhého kempu,kde nás čekal ještě týden krásné dovolené.Ale když jsme měli předložit obč.průkazy,zjistila jsem,že nám chybí taška z pláže,v které byly jak doklady,tak i všechny naše peníze na celý následující týden.V tu chvíli jsem měla černo před očima.Taška totiž zůstala tam,odkud jsme odjížděli mezi těmi stromy a jejich kořeny.Odložila jsem jí,když jsme nastupovali do auta.A ještě k tomu všemu jsme jí nejspíše přejeli,když jsme couvali.Měla jsem v ní i dioptrické brýle,bez kterých se na čtení neobejdu.Byli jsme hladoví a vyčerpaní.Manželovi nezbývalo,než sednout do auta a jet opět zpátky dalších asi 66 km.Já zůstala s dětmi na místě a trnula hrůzou,aby tam taška vůbec byla.Nemohla jsem ani manželovi zavolat,protože jsem tam měla i mobil. Ale vše naštěstí dobře dopadlo.Potvrdilo se,že jsme opravdu tašku přejeli.Moje brýle to trochu odnesly,ale to byla proti tomu všemu prkotina.Některý hodný kolemjdoucí odevzdal tašku na vrátnici.Moc mu za to děkuji,bylo to šlechetné.Nic se nám neztratilo a manžel se vrátil v pořádku i s taškou.Dali jsme si konečně oběd a další týden už se nám naštěstí nic nepřihodilo.Ale zážitek to teda byl!!Dnes se tomu už jenom smějeme.
Obrázek uživatele Renta10
Renta10 5. Únor 2017 - 19:21
Naše dovolená Zážitku máme spoustu. Napíšu jen ty co jsou nám v paměti zapsané nejvíc. Asi před loni jsem vybrala opět dovolenou já.Vždy vybírám dovolenou podle toho co vše můžeme kolem kempu navštívit. A Rozkoš toho měla dost( tobogán, motokáry, kozy, minigolf, supr vodu) Řekla jsem rodince, že teda pojedeme na dovolenou na Rozkoš. Rodina to schválila a tak jsme se všichni začali těšit až pojedeme. Nastal den D. Konečně jsme jeli. Dorazili jsme do kempu supr tobogán tam je. Tak jsme si postavili náš stan. A šli jsme obejít celý kemp. Šli jsme mrknout na slibované atrakce. Tobogán mimo provoz super, tak jdeme dál. Motokáry zrušené nevadí koukneme na kozy. . No asi smůla kozy už asi byli někde na talíři. Ještě nás čekala slibovaná voda no když jsem tam strčila ruku neviděla jsem ani na své články prstu. No tak fajn kemp jsme obešli sedli si do hospůdky kde dělali supr pizzu a dle manžela i pivo bylo dobré. Tak už byl čas jít spát no docela byl problém usnout. Hospůdky tam totiž jeli do rána. ( to by nevadilo , přece jen i my byli mladí). V 6 ráno jel traktor a sbírali odpadkové koše, takže noc nic moc. Tak jsme udělali ještě po okolí výlety: Babiččino údolí, Adršpachy ty byly supr.. Vrátili jsme se zpět do kempu a tam opět stejná noc a ráno úklid. Tak jsme se rozhodli, že pojedeme na naše oblíbené místo Lipno kemp Modřín. Holky se těšily, protože věděli co vše tam můžou zažít.(měli pravdu). Opět jsme naplánovali kam zajdeme. Na prvním místě jsme měli sjezd řeky na raftu. Zážitek na celý život.. Než jsme však dojeli na místo začalo strašně lít. Do minuty jsme byli mokří až do nitě. Dojelo pro nás auto a my jeli zpět do kempu. Tak jsme koukali co se stalo skoro všechny stany dole jen náš tesco stan stál. Takže jsme opět balili, že pojedeme na Bítov. Dojeli jsme na Bítov, ale tam bylo tak plno, že jsme to vzdali a jeli domů. Další rok jsme jeli do Lednic kemp Apollo supr klidný kemp. (mimochodem už jsme tam byli taky podruhé) Počasí krásné, prošli jsme toho hodně po okolí: Janův hrad, stezka bosou nohou, chrám Apollo,..... No netrvalo to dlouho a jednoho rána přišel strašný liják a my ve stanu plavali na nafukovačkách. Takže opět domů :-).Také jsme v tom roce navštívili opět Rozkoš, ale chatky. Vše bylo stejné, ale kozy už tam byly.:-) Letos už mám vybranou dovolenou. Tak snad to výjde. Manžel už raději dává do kupy karavan ať opět neplaveme.
Obrázek uživatele jajda69
jajda69 5. Únor 2017 - 18:26
Mám čtyři děti, takže výpravy na dovolenou jsou u nás rovné malému vojenskému tažení. Ač nemám ráda seznamy, musím je udělat, jinak bych naprosto ztrácela přehled, co je už zabalené a co ještě ne. Takže zatímco se všichni obvykle těší na dovolenou, já sepisuji seznamy, balím oblečení, pak zase tašky minimálně 2x přebaluji, protože bychom tu spoustu věcí prostě nepobrali a velebím hypermarkety, díky kterým není problém vlastně odkudkoliv zajet nakoupit proviant- občas si říkám, že bych měla za auto zapřáhnout kotel na vaření asfaltu, venku totiž mým všem miláčkům nějak víc chutná než obvykle. A tak krotím nadšené děti, kteé s blížící se dovolenou získávajíí neutuchající přívaly energie, zatímco mě jí ubývá. A tak v den odjezdu na dovolenou mám pocit, že bych potřebovala spát asi 100 let a tiše závidím šípkové Růžence. A pak přijedeme do kempu a ze mě to všechno najednou spadne a těším se na koupání, procházky, a když bude vše probíhat dobře, i na lehátko si někdy třeba lehnu...a protože je nás hodně, příhod je také nepřeberné množství- manžel si nahodil pruty a hlídal splávek-měl hlídat i naše tehdy 3 letá dvojčata, ale koukal na ně jen po očku. A tak se stalo, že najednou syn volá: tatínku, tady je ale broučků- manžel se otočil a krve by se v něm nedořezal, syn šlápl do zemního vosího hnízda a měl nohu obalenou vosami-hrdina je začal ze syna smetat, takže v konečném výsledku syn dostal ač je to k neuvěření jen jedno žihadlo, náš rybář jich ale schytal asi 8, takže další dva dny na ryby vůbec neviděl, chodil tedy s dětmi na procházku, zatímco já si v klidu četla na lehátku (a to jsem knihu vlastně ani zabalit nechtěla), nebo si nejstarší dcera rozumněla s chlapcem z vedlejšího stanu, takže tatínek byl naprosto nešťastný z toho, že by mu dcwera randila přímo pod nosem s nějakým cizákem, a místo chytání ryb vymýšlel denně krásné výlety, ze kterých se všichni vraceli šťastní, spokojení a unavení-myslel, že děti přijdou domů a odpadnou únavou. Usínal ale hned po příchodu on, děti si velmi rychle odpočinuly, a dcera klidně seděla celý večer u ohně s tím fešákem odvedle. I když jsou rodinné dovolené náročné, hlavně na přípravu, neměnila bych je , milujeme přírodu a kempy, do hotel§ů nás to neláká a doufáme, že děti to s námi bude bavit jezdit ještě dlouho
Obrázek uživatele jessynka
jessynka 4. Únor 2017 - 23:34
zážitků z dovolené mám hromadu protože pokaždé se něco stane. My totiž nikdy neměli normální poklidnou dovolenou s pěkným počasím. Třeba loni to začalo už cestou. Jelo nás víc a protože jako jediní jsme měli navigaci, tak ostatní jeli za námi. Když jsme ale asi po páté i s navigačkou zabloudili a dojeli na konec ulice, kde končila silnice a jen pád dolů ze stráně ( máme totiž neaktualizovanou, která nezná nové silnice ) tak už se jeden kamarád naštval a říká, zahoď tu navigačku a nauč se číst z mapy!!!! Této větě už se půl roku smějeme. V tu chvíli to směšné nebylo vůbec ale při vzpomínkách na dovolenou se nám jako první vybaví bloudění a hromadu zajížděk. Všichni ale z toho mají srandu a těší se na příští společnou dovču a nikdo už nechce jinak, že opět pojedeme podle naší zastaralé navigačky aby prý zase byla sranda kde skončíme. Protože jednou to bylo v lese, podruhé nás navigace navedla na polní cestu, po třetí konec silnice, po čtvrté jsme dojeli u lesa k chatičce a dál to nikam nevedlo, vylezli zvědavě i místní domorodci a jejich věta, že jsme první kdo tam zajel odvážně autem a že neví, zda to půjde vůbec zpět, byla to totiž cestička ani ne na auto a pak už jen sráz ze skály dolu, takže jízda naprosto krokem našich chlapů a my strachy šli raději 5 km lesem pěšky ale nakonec jsme na dovču v pořádku přijeli a dodnes na to všichni nejraději vzpomínáme a z celé dovolené to byl nej zážitek. Takže letos opět jedeme podle navigace a číst z mapy se zatím učit nebudeme, to by byla nuda :-)
Obrázek uživatele Zufulinka
Zufulinka 4. Únor 2017 - 22:50
Hezky vecer v kempu v jiznich cehach na Karvankach jsme prijely a ubytovaly se v pekne chaticce u pekneho rybnika kde to jen krasou oplivalo vse bylo bajecne kapku to zkratim vydaly jsme se od kepu smerem na drachov do nejblizsiho lesa na boruvky bylo pod mrakem tak to bylo idealni pocasi na boruvky kdyz jsme dorazily k lesu byla tam vetsi houstina ja a muj pritel mi rekl prolez tim a ja to nejak obejdu dobre vlezla jsem tam prolezla a cekala na pritele ze prijde z te druhe strany kdyz v tom jsem slysela takove divne praskani ale stala jsem dal po chvilce jsem poposla a pritele uz js videla jak jde ke mne kdyz v male chvilce to rosti se rozkrupalo poradne a vybehlo divoke prase a mirilo na me a strasne kvicelo zrejme to byla svinka letela jsem jak vysinuta a pritel take nevedely jsme co delat porad bezela za mnou a me napadnou vyskocit na strom a zachytit se tak nejblizsi strom sup uz jsem byla na nem kdyz to pode mnou prasklo a lezela jsem v jehlici a svinka kousek ode mne ja delala mrtvou tak chvilku stala koukala a pak utekla pryc.zazitek na celi zivot.
Obrázek uživatele václav vodička
václav vodička 4. Únor 2017 - 17:59
Vypráví pan Houska po návratu z dovolené své zážitky:ztratilo se mi auto i s manželkou. Auto se bohužel našlo.
václav vodička 4. Únor 2017 - 17:58
Chlápek na dovolené se nakloní k sousedce u stolu:jste jediná milá osoba,kterou jsem tu potkal. Škoda,já takové štěstí nemám.
Obrázek uživatele václav vodička
václav vodička 4. Únor 2017 - 17:40
Proč jsi tak smutný ? Ale moje paní odjela na 14 dní na rekreaci. A tobě se stýská? Naprosto ne,ale třináct dnů už uběhlo.
Obrázek uživatele Panther
Panther 4. Únor 2017 - 12:14
Pokojská povídá recepčnímu: "Host na pokoji 115 dostal záchvat smíchu, mám zavolat doktora?" "Není potřeba, stačí, když mu ukážete hotelový účet."
Obrázek uživatele 22Tarantino
22Tarantino 2. Únor 2017 - 21:42
Recepční v hotelu: "Mám pro vás, pane, špatnou a dobrou zprávu. Špatná: Váš špatně zaparkovaný vůz se rozjel, v první zatáčce prorazil svodidla a spadnul ze stráně do strže. Dobrá: Po cestě měl průměrnou spotřebu jen 2,37 l/100 km!"
Obrázek uživatele Fosilie
Fosilie 1. Únor 2017 - 23:48
Tenhle vtip se mi líbí.. ;-) Po pobytu v hotelu přijde k manželům zákazníkům ředitel hotelu. Ředitel: "Takže za ten pobyt to bude 350 dolarů." Zákazník: "Cože? 350 dolarů?" Ředitel: "Ano měli jste k dispozici vířivou vanu, saunu, bazén, tobogán, kabelovku atd." Zákazník: "Ale to my jsme nepoužívali..." Ředitel: "Ale měli jste tu možnost." Zákazník: "Tady máte 100 dolarů." Ředitel: "A co zbytek? Zákazník: "To si účtuju za to, že jste spal s mojí ženou..." Ředitel: "No dovolte, já s vaší ženou nespal." Zákazník: "Ale měl jste tu možnost."
Obrázek uživatele Rocky
Rocky 1. Únor 2017 - 22:22
"Myslíte, že se v tomhle hotelu dobře spí?" "Asi jo, zvoním na portýra už půl hodiny a pořád mi nikdo nejde otevřít!"
Obrázek uživatele miloslav krupík
miloslav krupík 1. Únor 2017 - 11:45
Na své dovolené jsem se vydal nakupovat do supermarketu. Těsně u chodníku dálnice slyším podezřelé pípání. Sedelo tam malinké žluté kuřátko a zpívalo. Vzal jsem jej do ručičky, mělo malinké nožičky a chlupatý žlutý kožíšek, bylo strachem vyplašené. Stačilo by mu jen několik kroků od patníku chodníku a skončilo by jako placka pod koly aut. Ještě, že mělo pud sebezáchovy a nevypravilo se do světa. Nebýt svého zachránce, kdoví, jak by dopadlo. Kuřátko potřebovalo pomoc, nasadili jsme jej pod slepici, která seděla na vajíčkách. Jednoho dne kuře vlezlo pod desku, která na něj spadla, zůstala z něj jen placka. Hospodářka myslela, že už nežije, tu najednou se probralo. přejeme ti skvělý život...
Obrázek uživatele Dana Kultova
Dana Kultova 1. Únor 2017 - 11:33
Rodina jede na dovolenou, když tu náhle zakřičí manželka: "Zastav, zapomněla jsem zastavit žehličku, dům nám shoří!" "Klidně seď, zrovna jsem si vzpomněl, že jsem zapomněl vypnout vodu v koupelně!"
Obrázek uživatele Tommy
Tommy 31. Leden 2017 - 19:10
„Byl jsi v Chorvatsku?” „Byl.” „A v Řecku?” „Jo, taky.” „A kde bylo líp?” „Těžko říct, já byl všude s manželkou!”
Obrázek uživatele Very.N
Very.N 1. Únor 2017 - 9:19
Je to delší příběh, ale pokusím se ho zkrátit :) Do kempu na přehradě Seč jel se mnou a mým (nyní již) manželem náš rakouský kamarád, který původně pochází z Afghánistánu. Pro složitost jeho jména mu jednoduše říkáme Rafík. Jednou jel Rafík nakupovat a dlouho se nevracel. Pak přijel a říkal, že bloudil a nemohl najít Penny market a ptal se lidí, které potkal. Večer jsme popíjeli téměř až do rána s pár lidmi z kempu. Spala jsem asi dvě hodiny, když se nám někdo začal dobývat do stanu. Otevřela jsem oči a ve stanu dva policajti a vzadu asi pět členů zásahovky :D Ten šok po probdělé noci nikomu nepřeju... Řekli, ať se proberu a jdu ven. Poté mi řekli, že potřebují překlad toho, co říká Rafík. Mezitím Rafíkovi prohledávali auto (podotýkám, že černý bavorák s tmavými skly) a vytáhli vzduchovku... Na to Rafík řekl, že v Rakousku ji bez papírů nekoupí, tak ji koupil v ČR. Abych to zkrátila... Šlo o to, jak Rafík hledal Penny market, tak zastavil u dětí, stáhl okýnko a zavolal: "Bitte, Penny markt?" Děti prý utekly a doma řekly, že je lákal do auta na bonbony." :D Vše se vysvětlilo, ale nejlépe to završil jeden sympatický policista. Rozhlédl se po kempu a povídá: "Zdá se, že jsme vám to tu docela pos... " A v tu chvíli jsem to viděla... Polovina kempu stála a koukala na nás se zvědavostí i šokem v očích. Tak povídám: "No to teda jo... A hodně." Policista na to odpověděl: "Potřebujeme to sepsat, když ho teď naložíme do auta, tak už můžete rovnou balit. Víte co? Přivezte ho odpoledne k nám, my teď budeme odjíždět a budeme troubit, mávat a smát se, jako že jsme kamarádi." Jak řekl, tak udělal, ale mohu Vám říct, že jsme druhý den raději naše stanovaní zabalili. Pošramocená pověst se napravuje těžko :D
Obrázek uživatele Havran
Havran 31. Leden 2017 - 8:08
Přažák se vrátí z dovolené v Tatrách a povídá kamarádům v hospodě.Představte si,že v těch Tatrách mají vzduch, co není vidět.
Obrázek uživatele Dominator
Dominator 30. Leden 2017 - 22:34
Stiznost turistu v Recku : "Jídlo v hotelu bylo moc řecké, což nám nechutnalo. Od poloviny zájezdu jsme tedy přestali polopenzi využívat a chodili do místního fast foodu. V příloze posíláme účtenky a žádáme jejich proplacení." "Bohužel dovolenou nám kazili naši sousedi. Ač oba věkem přes padesát, oddávali se každou noc pravidelně hlasitému sexu při otevřeném okně. S takovými sousedy třicetiletý člověk na vlastní sex ani nemá chuť a ztrácí tak radost z dovolené."
Obrázek uživatele Speedee51
Speedee51 30. Leden 2017 - 16:45
Rozhovor o letošní dovolené: „Jeď do Ruska, když já tam byl naposled, tak to bylo perfektní! Plno pití, na ulicích nádherný holky, kterejch můžeš mít, kolik a kdy chceš.” O měsíc později: „Tak co, jaké to bylo v Rusku?” „Ale, nestálo to za nic, na vodku fronty a jen jsem se dotkl jedné holky na ulici, už jsem dostal přes hubu.” „To je fakt divný, že tys tam byl tak spokojenej. A s jakou cestovkou jsi tam byl?” „S Čedokem.” „No jo, já s Wehrmachtem.”
Obrázek uživatele 69tara96
69tara96 30. Leden 2017 - 2:02
Skončil pobyt jednoho turnusu, když si náhle právě skončivší rekreant vzpomněl na zapomenutou věc. Vrátil se ke svému bývalému pokoji, který byl zamčen, protože už jej zabydleli novomanželé. Z pokoje se ozývalo: „Čí je to kolínko?” „Moje!” „Čí jsou to prsíčka?” „Moje!” Bývalý rekreant už to nevydržel, zabouchal na dveře a zvolal: „Až přijdete na ten deštník, tak ten je můj!”
Obrázek uživatele Panther
Panther 30. Leden 2017 - 1:13
REKLAMACE HOSTA CESTOVCE: „Požaduji náhradu za ukradené brýle. Jako důkaz krádeže vám zasílám své fotografie z pobytu. Na první fotografii jsem ještě s brýlemi, na druhé fotce mi již chybějí!" :)
Obrázek uživatele misulinka89
misulinka89 30. Leden 2017 - 0:57
"Ty, byli jsme v Egyptě na dovolené. A víš, jakou tam měli největší pamětihodnost?" "To je jasné, pyramídy..." "Ne. Náš autobus!"
Obrázek uživatele Franta66
Franta66 29. Leden 2017 - 20:54
Turista ne moravě potká babku a ptá se: "Babičko, kde se tady pálí slivovice?" "Vidíš ten kostel mladej? Tak kromě toho všude."

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka je pro ověření, zda jste opravdový návštěvník a ne automatizovaný spamový robot.
6 + 4 =
Vyřešte tento jednoduchý matematický příklad a vložte výsledek. Např. pro 1+3 vložte 4.