Levné kempy z celé ČR. stanování, autokempy, tábořiště

Penzion Vinařský Dvorek

Stát:
Česká republika

Informace

Popis

Penzion Vinařský Dvorek - Ubytování Pálavské vrchy

Vítejte v rodinném penzionu a vinařství u Mrhalů Vinařský dvorek. Penzion se nacházíve Velkých Němčicích, na levém břehu řeky Svratky v blízkosti porostů lužních lesů a s výhledem na siluetu Pálavských vrchů. Stylové ubytování ve Velkých Němčicích Vám nabízí 3x dvoulůžkový a 1x třílůžkový pokoj. Všechny jsou vybaveny sociálním zařízením, TV a připojením na internet zdarma. Samozřejmostí je plně vybavená kuchyň, ve které je možné si vařit jak pro jednotlivce, tak i pro celou rodinu. Ve společenské místnosti se podávají také snídaně. Parkování aut je zajištěno na soukromém parkovišti před penzionem. Posezení ve dvoře v letních měsících je klidné s možností grilování a dětského vyžití.

K dispozici máme půjčovnu kol.

Popis pokojů

pokoje                             lůžka           možnost přistýlky           kapacita
POKOJ č.1     3x              -                   3x
POKOJ č.2    2x2x4x
POKOJ č.3    2x2x4x
POKOJ č.42x2x4x
celková kapacita penzionu15 osob

kuchyňka v penzionu vinařský dvorekzahrada penzionu

Rodinné Vinařství U Mrhalů

Rodinné vinařství u Mrhalů bylo založené roku 1990. Produkujeme originální vína vysoké kvality z hroznů, které pochází z výborných poloh vlastních vinic a ty těmto vínům dodávají svou jedinečnost. Snahou je pokračovat v bohatých vinařských tradicích s využitím dnešní moderní technologie. Tyto vína lze ochutnat v příjemném prostředí rodinného penzionu "Vinařský dvorek".

celostátní výstava vínpole vinné révy

Galerie

dítě do 3 - 12 let250,-10 euro
dítě do 3 letZDARMAFREE
postýkaZDARMAFREE

..ceny jsou orientační, odvíjí se dle aktuálního kurzu eura

Ubytování hostů s předáním klíčů od pokoje je možné každý

den od 13.00 do 21.00 hod ve všední den a ve dnech

pracovního klidu a o svátcích do 18.00 hod.

Ceník půjčovny kol

Horské kolo              Dětské kolo                Přilba                Tažná tyč
   1 hod    70503050
       1/2 den        1501005050
1 den3002005050
Víkend390290100100

Kola je nutno rezervovat předem na tel. čísle: 608 885 383

Všeobecné podmínky:

• -    Zapůjčení ja 1 den je 9.00 - 18.00 hod.
  • -    Zapůjčení na 1/2 dne je 9.00 - 13.00 nebo 13.00 - 18.00 hod.
  • -    Za zabezpečení kol ručí zákazník, ketrý má k dispozici zámek
  •      ke každému kolu.
  • -    Uvedené ceny jsou včetně DPH

Zápůjční podmínky:

• -    Složení zálohy 5.000,- a úhrada nájemného předem
  • -    Předložení OP
  • -    Trvalé bydliště v ČR
  • -    Při pozdním vrácení je záloha krácena o doplatek nájemného
  • -    Při poškození nebo silném znečištění věci je vrácená záloha
  •       krácena o náhradu škody, resp. poplatek za čištění
  • -    Platí od 1.1.2012

Termín pobytu
Informace

Souhlasím se zasíláním novinek

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Okolí

Tipy na akce a vyžití v okolí penzionu

Možnost rybolovu

• Pro milovníky chytání ryb zajistíme povolenku na řece Svratce. Chytá se od 1.4. do zámrazu a to na denní povolenku na 2 pruty za 500,- Kč.
  • Rybolov je povolen od svítání do soumraku.

Tenis

• Blízko penzionu se nachází tenisové kurty s antukovým povrchem i s povrchem travnatým. Cena je 100,-/hod.
  • Tenisové rakety a míčky půjčujeme za 50,-/ks/den.

Koupaliště v Hustopečích

• Moderní nové koupaliště, uvedené do provozu v roce 1996, s masážními tryskami, protiproudovým kanálem,
  • plavecký bazén 25 x 15 m, kanál s proudem a velkou dvojskluzavkou.

rybaření na řece Svratce v okolí penzionu vinařský dvorekmoderní aguapark v hustopečích

Tipy na výlety

Lednicko - Valtický areál

Lednicko-valtický areál jako nejrozsáhlejší komponovaná krajina v Evropě byl právem zapsán na seznam světového kulturního dědictví UNESCO.

Mikulov

Historické středověké jádro města bylo již v roce 1952  prohlášeno městskou památkovou rezervací. Hlavní dominantou je renesanční zámek.

Městys Velké Němčice

Velké Němčice se rozprostírají na levém břehu řeky Svratky v nadmořské výšce 184 m n. m. v rovinatém území. V jejich blízkosti se nacházejí porosty lužních lesů a v dálce lze spatřit siluetu Pálavských vrchů. Hlavní komunikace od Hustopečí k Brnu ponechává staré sídelní jádro stranou, takže náves s kostelem, starou školou a radnicí leží od této komunikace směrem západním.

Cyklotrasy

1. trasa „VÍNO A ROZHLEDNY“ (středně náročná)

VELKÉ NĚMČICE - HUSTOPEČE – HORNÍ BOJANOVICE - NĚMČIČKY - BOŘETICE - KOBYLÍ – BRUMOVICE – MORKŮVKY – BOLERADICE – DIVÁKY - KURDĚJOV – HUSTOPEČE - VELKÉ NĚMČICE (50km)

40 kilometrová trasa vede vinařskými obcemi a městy. Rozhlédnout se po krajině můžete z rozhledny Kraví hora v Bořeticích, z kopce Stráž ve Vrbici, z rozhledny Nedánov v Boleradicích a z vyhlídky U Větřáka u kapličky v Němčičkách. Na většině míst je možnost ochutnávky vín z místních otevřených sklepů.

Za Společenským domem (ul. Herbenova) se vydejte po cyklostezce Krajem André, jeďte okolo statku po silnici do Horních Bojanovic. Nahoře nad Bojanovicemi pokračujete na křižovatce směr Němčičky a asi po půl kilometru odbočíte vlevo k lesu. Cesta vás povede lesem až nad Bořetice. Sjeďte dolů kolem rozhledny přímo ke Kraví hoře. Osvěžit se můžete na zahrádce u hotelu nebo v některém ze sklípků. Dále jeďte po silnici přes Kobylí, Brumovice a Morkůvky do Boleradic. V Boleradicích pokračujte kolem rybníka údolím do Divák. Následuje náročné stoupání ve směru na Kurdějov. Pokračovat můžete buď přes Kurdějov – pak vás čeká ještě jedno stoupání nebo nahoře mezi Diváky a Kurdějovem odbočíte doprava na cyklostezku - cesta vás navede do Hustopečí.

2. trasa „NOVOMLÝNSKÁ“ (středně náročná)

VELKÉ NĚMČICE - HUSTOPEČE – ŠAKVICE – NOVÉ MLÝNY – BULHARY – LEDNICE – PODIVÍN – RAKVICE – PŘÍTLUKY – ZAJEČÍ – ŠAKVICE – STAROVIČKY - HUSTOPEČE- VELKÉ NĚMČICE

Trasa vás zavede do Lednicko-valtického areálu. Z Hustopečí se vydejte směrem na Šakvice. Odtud pokračujte po hrázi směr Nové Mlýny a Bulhary. Z Bulhar se po Mikulovské vinařské stezce dostanete do Lednice, kde vás čeká zámecký areál se spoustou aktivit i občerstvením. Z Lednice pokračujte po silnici směr Podivín (při výjezdu z obce po levé straně výborná cukrárna), Rakvice (doporučujeme koupání ve zdejším pískovcovém rybníce) a dále do Přítluk. Příjemnou zastávkou může být Vinařství U Kapličky v nedalekém Zaječí, které nabízí po celé léto ochutnávky vín z vlastní produkce. Po JZD zkratce pokračujte směr Šakvice a dále po silnici do Staroviček s vyhlídkou „U obrázku“ a cílového bodu - města Hustopeče.

3. trasa „MUŠOVSKÁ“ (středně náročná)

VELKÉ NĚMČICE - HUSTOPEČE – SONBERK – STRACHOTÍN – DOLNÍ VĚSTONICE - po hrázi druhého a prvního jezera směr BROD NAD DYJÍ – PASOHLÁVKY – po hrázi k ATC MERKUR – po hrázi směr POUZDŘANY – POPICE – HUSTOPEČE - VELKÉ NĚMČICE

Trasa vám ukáže krásu mušovských jezer ze všech světových stran. První zastávkou na cestě z Hustopečí může být vinařství Sonberk. Dále pokračujte po silnici do Strachotína a po hrázi mezi 2. a 3. nádrží do Dolních Věstonic. Před Věstonicemi odbočte doprava na hráz a jeďte směrem k nádrži Mušov. Čeká vás velmi příjemná trasa podél jezera přes Brod nad Dyjí do Autokempu Merkur u Pasohlávek s možností koupání a širokou nabídkou občerstvení. Pokračujte po hrázi směr Pouzdřany. Pokud se rozhodnete vynechat tuto vinařskou obec, můžete si trasu zkrátit po pohodlné JZD zkratce do Popic a pokračovat do cíle trasy - Hustopečí.

4. trasa „PÁLAVSKÉ VRCHY“ (náročná)

VELKÉ NĚMČICE - HUSTOPEČE – ŠAKVICE - NOVÉ MLÝNY – MILOVICE – MIKULOV – KLENTNICE – PAVLOV – D.VĚSTONICE – STRACHOTÍN - HUSTOPEČE - VELKÉ NĚMČICE

Z Hustopečí vyražte po silnici směr Šakvice. Přejeďte po hrázi do Nových Mlýnů, pokračujte na Milovice. V Milovicích na křižovatce odbočte na Mikulov. Následuje lesní pasáž, potom sjezd do Mikulova s krásnými výhledy. Tři kilometry do kopce, tři kilometry z kopce a jste v Mikulově. Na kraji Mikulova uvidíte bytové domy, naproti garáže - když se dáte před garážemi vlevo a sjedete dolů, přijedete k lomu. Naproti je schovaný další, zatopený lom - skvělé koupání. Po osvěžení se můžete občerstvit v Mikulově na náměstí. Čeká vás přejezd Pálavy přes Klentnici a Pavlov až k přehradě. V Pavlově můžete navštívit Obecní vinotéku. Zpět do Hustopečí se dostanete přes Strachotín a železniční stanici Šakvice.

5. trasa „KNÍŽECÍ OBOROU“ (středně náročná)

hájenka VELKÉ NĚMČICE – ŽIDLOCHOVICE – RAJHRAD – ŽIDLOCHOVICE – ŽABČICE – PŘÍSNOTICE – VELKÉ NĚMČICE

V Hustopečích se napojíte na Velkopavlovickou vinařskou stezku (na silnici do Šakvic) a jedete směr Starovice (občerstvení v Hospodě u kostela s dětským hřištěm). Po stezce dále pokračujete směr Uherčice (občerstvení u kostela). Na konci vesnice za řekou je odbočka u hájenky vpravo na asfaltovou cestu, přes bažantnici k hájence ve Velkých Němčicích a dále příjemným rovinatým terénem k rozcestí u hájenky v Židlochovicích. Napojením se na magistrálu Vídeň - Brno s příjemnými odpočívadly na trase dojedete až do Rajhradu. Doporučujeme návštěvu benediktýnského kláštera s vynikající obědovou restaurací poblíž. Vracíte se po magistrále zpět na rozcestí v Židlochovicích a pokračujete směr Žabčice a Přísnotice (velmi dobrá cukrárna). Za Přísnoticemi odbočíte vlevo JZD zkratkou do Uherčic a vracíte se zpět přes Starovice do Hustopečí.