Камп Керамика - Храхолуски резервоар

ТОПлист

Италија са миницараваном - дивљи кампирање

Сви чланци_дугме

Začínáme..Taky rádi cestujete na divoko krajinou? My ano, na kempy si moc nepotrpíme a dokud jsme neměli děti, spávali jsme v autě na místech, která se nám líbila. S dětmi nastaly menší komplikace, do auta se sice poskládáme, ale organizace věcí na noc je dost náročná a tak nastalo rozhodovaní jak to vyřešit. První variantou byl pochopitelně stan, ovšem stavět se s ním každý den není o nic snadnější, než přehazování proviantu. Proto jsem začala koukat po karavanech. Jenomže my trandíme po horách a tahat za sebou do serpentin tunovou zátěž nepředstavovalo příjemnou vyhlídku. A pak jsem ho našla, minikaravan! Ideální varianta . Malinkatý „šnečí domeček“ váží pouhých 350 kg, pochopitelně mu chybí sociální zázemí, ale to nás netrápí. V půjčovně měli kupodivu ještě jeden volný! Naše dovolená mohla začít.

Páteční ráno jako vymalované, auto naložené až po střechu od předchozího večera. Stačí sednout a vyrazit. Překvapivě se nám to daří už v osm hodin ráno. Čeká nás dlouhá cesta. Tento typ karavanu mají jen v Ústí nad Labem, což je od Tišnova zatraceně daleko (zejména když míříte na jih, nikoli na sever). Dálnice D1 je překvapivě průjezdná, pokud počítáte s cestou v omezených pruzích a osmdesátkou na tachometru. Dokonce i děti na zadních sedadlech se začínají rvát až kousek před Prahou. Tam dorážíme asi v poledne. Za účelem trochu je protáhnout (a hlavně sehnat hořák na bombu, který se při balení ukázal být nepoužitelným) vyrážíme do nákupního centra na Černém mostě. Obvykle takováto hororová místa zvládáme prosvištět rychlostí blesku, tentokrát to nevyšlo. Po hodině strávené v Globusu, Decathlonu a podobných obchodech jsme pořídili až v nedalekém Obi. Příště si raději zajdu do kovomatu u nás (jak mě dodatečně poučil tatínek).

Ve dvě odpoledne konečně přebíráme karavan od velice milé slečny a stejně příjemný je i oběd v místní hospůdce Chaloupka s domácími surovinami, které rozhodě stojí za to! Ve tři konečně nabíráme směr Rakousko, tedy za předpokladu, že do něj počítáte i Prahu, kterou musíme opět překonat. Iluze si neděláme a spaní plánujeme ještě v našich končinách. Díky aplikaci Park4night.com, snadno parkujeme v Dobříši u velikého rybníku. K naší smůle je však nekoupací, ačkoli pár dobrodruhů v jeho kalných vodách spatřit můžete. Nám musí stačit dva kanystry s pitnou vodou a rychlá večeře. Pomalu se smráká, což neodradilo několik automobilů zastavit na našem parkovišti u lesíka. Trochu se obáváme rušné noci, ale nakonec nás uspává jen žabí koncert z rákosí.

ОСТАЛИ ФАМОУС АРТИЦЛЕС

Коментаре

Додај нови коментар

ЦАПТЦХА
Ово питање је за проверу да ли сте прави посетилац а не аутоматизовани робот за спам.
КСНУМКС + = КСНУМКС
Решите овај једноставан математички пример и убаците резултат. На пример, За КСНУМКС + КСНУМКС, унесите КСНУМКС.