Kemp Keramika - Přehrada Hracholusky

TOPlist

Kempování na Divoko u moře - Řecko

Vsechny clanky_button

440 km - Řecko prostě miluju a nikdy nezklame. Naše první cesta se zvedací střechou musela zákonitě směřovat právě sem. Navíc jsme se vybrali, tak jak jsem vždy snil aspoň dvě posádky nakolik kamarád koupil starší Californii. Absolvovali jsme spolu už začátek naší cesty, která nakonec skončila v Slovinsku, ale to byly jen tři dny společně. Nyní nás čekalo 16 dní na nejkrásnějších řeckých plážích. Z domu jsme vyrazili v pátek podvečer a po půlnoci jsme byli před Maďarsko-srbských hranicemi. Waze, který používám jako jednu z mnoha aplikací na cestách nám zahlásil kolonu takže jsme sešli z dálnice a hranice prošly prázdným přechodem v nějaké vesnici. Podívejte na mapě. První úvaha byla přespat někde před dálnicí a jedině místo, které jsme našli bylo blízko stájí a byl tam neuvěřitelný smrad takže jsme potáhli až na dálnici. O srbských Ganzích který se vám postarají o zkažené auto jsem hodně slyšel, ale my jsme zatím neměli osobní zkušenost navíc kamarád má v autě nejlepší alarm v podobě dobermanky Lady. Pro nás to bylo první noc ve zvedačce a musím říci, že až na hluk z blízké dálnice, který plachta nemá šanci odizolovat, tomu není co vytknout.

Ujeto 860km

Po snídani jsme se vybrali na dalších cca. 800km po dálnici. Večer jsme dorazili na místo které jsem měl vyhlédnuté na Park4night. Stáli tu už nějaké obytňáky, tak jsme se zařadili do řady. Stáli jsme na cestě asi 20m od čisťoučkého a teplého moře. Věděl jsem, že ráno nás probudí slunce a nemáme žádný stín, takže bude horko, ale neměli jsme v plánu zde zůstávat. Nakonec jsme zůstali do večera a střecha mě velmi potěšila schopností odvětrat auto když je linií hřbetu. Nedá se to srovnávat s původní rozpálenou plechovou střechou. Holky se zde podívali na zoubek lahvičce, takže se nám tu vlastně docela líbilo.

Ujeto 15km

K večeru jsme se vybrali najít nějaké lepší místo kde by byl i stín a bez problémů jsme ho po hodině cesty našli. Místo jsme museli přizpůsobit i faktu, že máme psa, takže jsme hledali odstrčený kousek. Místečko jsme měli i se stínem pod stromy a navíc jsme mezi auty natáhli plachtu takže luxus a opět kousek od moře. Západ slunce byl gíčový a pivko z domu výborné.

Ujeto 24km

Po snídani a škole šnorchlování pro chlapce, kterou jsem jim udělal v moři jsme se vybrali dál. Měl jsem v plánu zastavit na jednom krásném místě které jsem našel na mapě, ale když jsme tam dorazili tak tam bylo staveniště hotelu. Škoda, místo vypadalo ještě lépe než jsem si myslel. Šli jsme tedy dál a po cestě doplnili vodu na sprchování až jsme přišli k jedné malé pláži. Byl tu problém zaparkovat takže jsme se jen osvěžili a pokračovali dál. Hned za kopcem se objevila velmi dlouhá pláž s parkováním pod stromy. Super, až na to, že nebylo kde zaparkovat nakolik koncem srpna je vrchol sezóny a všude bylo milion aut. Věděli jsme, že na noc se to vyprázdní takže jsme se rozhodli nechat zatím auta na slunci a večer jsme je přesně podle předpokladu přesunuli pod stromy. Večer jsme si dali večeři v reštice, kde jsme skoro nechali i kalhoty, ale hlavní sezóna v Řecku prostě něco stojí.

Kempování na divoko

Další den jsme strávili pod stromem na pláži a kluci si užili i zábavu na vypůjčeném padleboardu. wink

Kempování Řecko

Ujeto 33km

Po zkušenosti z předešlých dní jsme změnili čas přesunu na večer, abychom na pěkné místa dorazili, když tam není problém zaparkovat. Po cestě jsme narazili na místo, kde nám nedovolili projít nakolik se tam měl konat nějaký trance festival. Nebýt toho, že jsme měli děti jistě bychom tu zůstali i když bychom tam asi byli nejstarší. Hudbu jsme slyšeli v noci i na místě, kde jsme nakonec zakotvili. Bylo to super místečko a tady jsme ocenili, že máme malé dodávky jelikož na parkovací místa u moře se mohlo jít jen pod rampy s výškou 2m. Šli jsme do místního baru, dali jsme si pivo a majitelky jsme se slušně optali zda můžeme jednu noc přespat. Bez problémů byla odpověď i když všude kolem byly tabulky zákaz kempování. Když se člověk chová mile i lidé jsou milý. Zažili jsme tu opět gíčový západ slunce a pláž byla nádherná, jakoby na mini poloostrově.

Ujeto 26km

Ráno jsme si užili čiré moře a soukromí nakolik zde nebylo ani živé duše. Když se začalo parkoviště zaplňovat zvedli jsme kotvy i kvůli faktu, že jsme stáli na přímém slunci a žádný stín zde nebyl. Byla to poslední pláž na západní straně středního prstu. Po přechodu na druhou stranu jsme minuli několik neskutečně krásných pláží, ale buď byl problém zaparkovat, nebo nám chyběl stín, který jsme potřebovali i kvůli Lade. Nakonec jsme po dlouhé prašné cestě narazili na místo kde byli na parkovišti stromy a na pláži bar s lehátky. V Řecku neplatíte za lehátka pokud něco konzumujete. Usadili jsme se tedy do baru a nepohnuli se odsud do večera. Bylo zde vše super až na to, že jsem řekl něco co jsem neměl. Nemyslel jsem to vážně, ale Veronika se oprávněně rozzlobila tak, že nám to pokazilo zbytek dovolené i díky mému následnému tvrdohlavému, arogantnímu a macho chování. Co už, jsem debil. Večer jsme si ještě s kluky zahráli beach volejbal a uložili se spát na parkovišti.

Ujeto 23km

Další den jsme strávili na této pláži a odpoledne jsme se přesunuli do kempu protože jsme potřebovali sprchy, doplnit vodu a trochu si odpočinout. Po cestě jsme minuli jedno krásné místo na, které nás upozornili kamarádi, který zde byli před námi. Zde je to, ale samé krásné místo takže podívejte se do mapy a pokud se zde budete pohybovat zastavte se na pláži Kavourotrypes. Vypadá to tam jako v Karibiku. Podobně jako na pláži Paradys, kde byl, ale brutální masakr lidí. Zakotvili jsme v Kempe Armenistis který měl poslední dvě volná místa ve stínu. Jinak praskal ve švech. Kemp pěkný, sociálka čistá, pláž pěkná a vyžití pro děti super. Večer jsme si šli dát pivo a v baru právě všichni sledovali fotbal Slovan proti Řekům. Pár minut před koncem jsme vyhráli, ale neměli jsme odvahu velmi projevovat radost.

Kemp Armenitis

Ujeto 11km

Dopoledne jsme opustili kemp a východním pobřežím pokračovali v procházení pláží. Čím blíže ke Sarti tím větší komerce i když stále velmi pěkné. Bohužel všude povinné lehátka které se sice neplatí, ale něco tam utratíte protože byste si minimálně pivo měli dát. Na jednom pěkném místě jsme zůstali celý den a pěkně jsme si tu s chlapci zašnorchlovali. Byly tu i nějaký potápěči od kterých jsem si vzal kontakt, ale nakonec na ponor nedošlo protože jsme večer táhly dál.

Kempování u moře - Řecko

Večer jsme dorazili na místo kde jsme se zdrželi dvě noci. Stání pod stromy v lesíku kousek od krásné pláže a na druhé straně možnost půjčit si loď na celodenní výlet. To musíme využít. Navíc o zábavu se nám tu starali i nepoučitelný řidiči který v pravidelných intervalech uvázli v písku a pak se vyhrabávaly. Dvěma autům jsme odtud pomohli, aby to nebylo jen o škodolibosti.cheeky

Ujeto lodí 22km

Na druhý den jsme si půjčili loďku, obepluly ostrov a shlédli Blue lagoon. No je to gíčovo modrá voda a stojí tam všechny lodě aby udělali fotky a vykoupali se tam. My jsme se tam nezdrželi. Celou plavbu jsme si užili jen v pánské sestavě. Veronika s malou na to neměla chuť, čemu jsem rozuměl a navíc jsme se stále nemluvili.angel

Ujeto 6km

Po dvou dnech jsme se vydali směrem ke Stavros kde se nám během naší první cesty s Leonardem velmi líbilo. Po cestě jsme si dali ještě jednu zastávku na opuštěné pláži. Večer jsme zažili tradiční Řecku svatbu, která se odehrávala v baru kousek od našich zaparkovaných aut.

Kempování v Řecku

Ujeto 65km

Ráno si kluci zachytali ryby a pak jsme se patřičně vyřádili ve vlnách. Na večer jsme už parkovali kousek od Stavros. Při parkování jsme narazili na Slováky, který nám doporučili Aristotelovy muzeum. Noc jsme strávili na pláži, kde jsme už spali v Mitsubishi, ale tehdy jsem si troufl na písek a nikdo tu nebyl. Hold hlavní sezóna.

Ujeté 46km

Ráno jsme se vybrali do zmíněného muzea a bylo to tam docela zajímavé. Cestou zpět jsme dotankovali vodu a zbytek dne jsme strávili na plážích, které jsou v této oblasti nádherné. Bohužel o nejkrásnějších plážích jsme měli trochu odlišné představy, takže jsme strávili, každá posádka den na jiné pláži. Večer jsme se setkali a přespali opět na stejném místě jako jsme již spali s Mitsubishi. Chlapci opět trochu rybařili.

Kempování nadivoko - Řecko

Kempování na divoko - Evropa

Ujeto 21km

Den jsme strávili pod slunečníky, majiteli baru se tak líbila naše Elizabet, že jí daroval kolo s želvou z čeho se velmi těšila. Většinu dne jsem strávil s chlapci ve vlnách co se večer odrazilo brutální bolestí hlavy. Dostal jsem parádní úžeh, takže večerní prohlídku Stavros jsem vynechal a město jsem vlastně vůbec neviděl. Přespali jsme na místě, kde stálo hodně Kemperů nakolik na místě, kde jsme chtěli přespat stál vzduch a já si potřeboval chladit hlavu.

Ujeto 154km

Ráno jsme v Stavros udělali nákup, umyli auta v myčce a vyrazili směrem k jeskyni Alistraty. Jeskyně je krásná a my jsme si řekli, že pláží máme už dost. Po návštěvě jeskyně jsme si ještě prohlédli archeologické naleziště a muzeum otce Alexandra velkého a nakonec město Kavala. Večer jsme se přesunuli na pláž s velmi pěkným barem.smiley

Kempování na divoko u moře

Ujeto 525km - cesta domů

Den jsme strávili opět pod slunečníkem na pláži a odpoledne jsme se vybrali na cestu domů. Cestu jsme si rozdělili na dva dny a noc jsme strávili na parkovišti v Srbsku zaparkovaný předními částmi aut nad obrubníky aby se nikdo nedostal pod auto a samozřejmě jsme se spoléhali na čtyřnohý alarm. Spaní ve střeše má ještě jednu výhodu / nevýhodu. Slyšíte co se kolem auta děje. :-)

Ujeto 860km

Kolem oběda jsme dorazili do Budapešti kde jsme si dali krátkou zastávku v Tropicaria, kde byla Elizabet unešená z rybek. wink Odtud domů to už byla rutina.

Kempování na divoko - Budapešť

Kempování na divoko - Maďarsko

Celkově ujetých 3600km

Tato dovolená nevyšla úplně podle našich představ nakolik jsem se zachoval, jako sobecký a arogantní hlupák, který si neváží svou partnerku a to vše co pro nás dělá. frown Určitě to nebyla naše poslední společná cesta a já budu mít možnost polepšit se... wink